5 powodów dla których powstał ten blog




Pierwszy i na pewno nie najważniejszy to ten, że wybrałam sobie takie zadanie na zaliczenie przedmiotu na studiach.

Drugi i wydaje mi się, że najważniejszy: dzięki temu blogowi mam zamiar wypracować umiejętność zwaną systematycznością. Jestem stanowczo duszą artystyczną, cały czas gdzieś pędzę i czegoś szukam, z systematycznością stanowczo nie tworzymy dobranej pary. Nadszedł właśnie ten czas, kiedy chciałabym z tym powalczyć.

Trzeci  chciałabym pokazać wszystkim dookoła że życie jest wspaniałe, że zbyt szybko mija żeby nie cieszyć się drobiazgami.

Czwarty i nie mniej ważny niż pozostałe to chęć pokazania swoich prac, zarówno tych artystycznych jak i tych jak ja je nazywam zrób coś z niczego.

 Piąty lubię dyskutować i poznawać zdanie innych na tematy, które dla mnie są z różnych powodów ważne. Tu liczę na Waszą pomoc, mam nadzieje, że to, o czym będę pisać będzie na tyle interesujące, że zechcecie się na trochę dłuższą chwilkę tu zatrzymać i porozmawiać ze mną.

Podsumowując mój blog będzie swoistego rodzaju pamiętnikiem, artystycznej duszy dość mocno stąpającej po ziemi.

Zapraszam do czytania

                                  Kassza
                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz